Eximinationsrapport.

Det var länge sen jag skrev på den här bloggen. Tror jag ska återuppta den lite smått. Jag har ju en annan blogg som jag skriver på till vardags men den här är ju min seriösa output i cybervärlden.

Det jag vill meddela just nu är att jag och Jenny har examinerat oss till Jourister och skrivit en rapport som handlar om "de utsatta för våld i nära relationer som inte är heterosexuella kvinnor". Alltså våldsutsatta män, hedersrelaterat våld mot män, unga pojkar som inte får följa med in på boenden, prostituerade män, transpersoner, hbtqpersoner. Och kringliggande problematik.

Den heter "Jourrörelsens blinda fläck" och finns att läsa som pfd Här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0