Chokladägg utan hem

Om två dagar slutar min praktik. Imorgon har jag matlagningscirkeln sista gången. Jag har köpt några chokladägg som matlagnings-gubbarna ska få av mig till kaffet som hejdå-grej. Hade jag haft pengar hade jag köpt en jättestor skål med chokladägg att ställa i öppet-husmatsalen innan jag slutar. Men det ska jag göra efter löning tillsammans med Labe!! Även hemlösa vill väl ha påskägg??? Snart är det ju alltså påsk, vill bara uppmana att tänka lite extra på dem som inte har någon att dela högtiderna med!! Ingen kan göra allt, alla kan göra något!! 
Det var allt för idag!
                                               Påskägg


Kommentarer
Postat av: Labe

Chokladägg, here we come!

2008-03-18 @ 21:37:22
URL: http://www.barbalalabe.sprayblog.se
Postat av: Alina

Jag gillar skyltarna förstàs det gàr inte att kommentera pà den andra bloggen, inte med min cp-uppkoppling iaf. Fy.

Skulle skriva nàt annat men sen blev
det det här jag skrev pà den andra bloggen (fast det stàr nu här istället dà): "JAG SKREV ETT INLÄGG MEN DET FÑRSVANN FAAAN Jaja kram pà dej iaf! Jag àker 03 natten TILL sñndag. alle e stress o press. fan. es la vida. Puss!"

2008-03-19 @ 02:37:28
URL: http://aliapan.blogg.se
Postat av: Alina igen

Haha hur blev det Alle? Jag vill understryka att det _INTE_ är Alle som är stress o press. Puss!

2008-03-19 @ 02:39:06
URL: http://aliapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0