Trött

Idag är jag trött efter mycket arbete på NG. Det är både skönt och inte att ordinariepersonalen inte e där... Idag har vi rensat ut och omstrukturerat i frysarna... Blev mycket bra måste jag säga. Ordning ger fräsch mat! Annars har jag stått mest i serveringen idag.

Imorgon har jag en timmes sovmorgon och jobbar en timme mindre. Det känns ju helt okej måste jag säga fastän det här är det roligaste arbetet jag har haft. Men nu när midsommarhelgen varit och alla andra varit lediga så har jag vart extra trött i fötterna på bussen hem. Men men, att tjäna pengar är ett måste.

Annars, EM är i full gång, Sverige har visserligen åkt ut men jag är ovanligt insatt tack vare J. Rätt kul att prata om sport ibland, det är verkligen en sådan sak jag alltid upplevt mig helt utomstående i när diskussionerna kört igång. Men iår kan jag va me lite smått. Men Grays anatomi och Skrubs överlåter jag till de som orkar, någon måtta får det vara på oviktiga (enligt mig då) samtalsämnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0