Tatueringar

Sitter o läser på aftonbladets hemsida om misslyckade tatueringar med bifogade bilder. Jag sitter o förfasas över bilderna på vissas tatueringar men sen inser jag att jag har ju faktiskt en riktigt ful och misslyckad tatuering själv. Så jag tänkte jag jag lägger upp en bild här så ni får se.
Ful och gammal 
Den sitter på höger vrist. Tack och lov så tänker jag aldrig någonsin på den, började skratta högt när jag såg fotografiet av den nu. Så kan det gå!



(Läs Aftonbladets artikel här)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Svar: Tack igen! :)

Synd med misslyckade tatueringar, själv avstår jag helt från det.

2008-06-28 @ 10:57:11
URL: http://heidijaninas.blogg.se/
Postat av: Ali

PUSS!

2008-07-09 @ 14:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0