Patient 67

Nu har jag läst ut boken Patient 67. Sträckläste den igår kväll för den var faktiskt överraskande bra och inte alls som jag förväntade mig. Först blev jag besviken på slutet men efter att ha läst om de 2 sista kapitlena så tyckte jag att slutet var bra. Riktigt spännande bok tycker jag för en gång skull och särskilt spännande om man gillar att försöka klura ut ut vad som ska hända härnäst i boken man läser. Det var, för mig iallafall, nästan omöjligt att tänka ut nästa kapitels handling. 
Rekommendation från mig till dig, att läsa på semestern kanske? Dennis lehane!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Skulle du ha lust att skriva en kort sammafattning av boken och vad du tyckte om den så publicerar jag det på bloggen sen. :)

2008-06-30 @ 22:24:29
URL: http://bokhandeln.blogg.se/
Postat av: Helena

Loove, haha vågivåg jag är en krabbi.

ojj trötti. min mobil har laddi som alltidi o vili.



miss u.

2008-07-01 @ 23:17:20
URL: http://conversion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0