Nytt jobb?

Nu ska jag skriva som Linda Rosing ofta gör i sin blogg (Ja ja, jag läser den okej!!?). Jag har ett nytt jobb på gång men jag kan inte skriva här vad det handlar om. (Det där var nästan kusligt likt ett direktcitat från L.R:s blogg). Men det känns roligt och ett alldeles lagom jobb att utföra sedan under terminens gång! Ska bara skicka in avtalet så är allt klart, förhoppningsvis.
Redo att postas.
Annars så verkar dagen här hemma med balkongen gått bra. Syster hade klarat det hela med bravur. Hon talar ju spanska så bra och gubbarna gjorde det samma så det var ju en bra matchning. Men imorn återkommer dom för att sätta på listerna så att isoleringsskummet inte sticker fram som gula små kuddar. 
     Med lås på. Ny balkongdörr med lås på. Bra när man bor på 7e våningen!
Skumt värre. Skum isolering....  (Ej särskrivning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0