Bokad resa!!

Men inte till mig...
Jag är sån snäll storesyster så jag bokar till min syster o hennes små vänner. Dom e så små och söta, endast 18-19år så jag hjälper dom med det! Och lägger ut pengar och allt.. Shit vad jag är en snäll storesyster... Eller?

Bokningsbkr I riga Där jag vart
Bokningsbekräftelsen           Jag i Riga                        Min världskarta med nålar
Jag skulle också vilja resa någonstans men jag får väl nöja mig med att ha varit i Riga i år. Brukar vilja kunna sätta en ny nål i kartan varje år men i år verkar det inte bli mer exotiskt än Riga för min del. Det får väl duga!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Svar: Vad roligt att du tycker det!

Riga är ju inte så dumt, tycker jag! :)

2008-06-28 @ 09:01:04
URL: http://heidijaninas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0