Balkong"reparatörer"...

Idag sitter jag här tidigt tidigt... Jag har ont i magen och halsen, ska åka till jobbet om ca en timme... Är ganska arg. Idag kommer det balkongreparatörer hit, eller...? Dom har skickat lappar och skickat lappar om det här i månader och vart o plingat på dörrn o ringt på mobilen igår, fast det står den 25e på lappen. Dom ska tydligen asbestsanera balkongdörrn? Vet inte vad det innebär men dom har varit här i 3-4 omgångar redan och ska vara här i 3 dagar framåt från idag, sen ska någon komma och måla... något....? Och så var det något med några plåtar...? VARFÖR I HELA FRIDENS HELVETE KAN DE INTE TA ALLT PÅ 1 ELLER 2 DAGAR? Tror dom att jag har tid/lust att sitta hemma o passa på att dom ska komma.

Att lämna någon nyckel tänker jag inte alls göra, obehagligt som fan ju. Man har väl hört historier om vad folk gjort som jobbat själva i andras lägenheter. Fy fan va obehagligt! Jag får allvarlig ångest när jag måste släppa in främmande människor i mitt hem.. jag mår DÅLIGT! Det här har jag mått dåligt av sen i april när de började med den här skiten...
Så här har jag mitt vardagsrum i minst 3 dagar....  före reparation utifrån före reparation innefrån
Mitt vardagsrum nu                       Balkongen före renovering 
 Från balkongen.... Från min balkong.. ser för jävligt ut.
Byggarnas skrot som legat utanför över en månad

För övrigt undrar jag om jag är frisk nog att jobba egentligen, har ont i halsen som sagt. Magen funkar inte som den ska heller, aj! Undrar om folk sjukskriver sig för sånt här?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0