Muffins!

Nya muffinsbokens första skapelser!! Vanliga choklad-muffins.. Men oooh så goda dom blev! Till på lördag ska jag baka många goda muffins för då ska jag på gardenparty och vill ta med mig muffins dit! Jag är jätteglad över min nya bok som min mamma köpte till mig på REA på Ica Maxi. 
muffins Muffins, mer än 80 goda recept för alla tillfällen, smaker och åldrar. 
Av: Sue McMahon.


Länktips: Kakburken  En hemsida där man kan köpa baktillbehör så som ätbart glitter, figurer, dekorationer, vackra muffinsformar, spritsar med munstycken i olika utföranden och mycket mera... Värt ett besök om man gillar att baka flashiga kakor!!
muffinsformar <-- Se här mina inköp från kakburken.se

Kommentarer
Postat av: Johanna

hej!

jag hoppas du svarar på min fråga,

jag undrar vart du har köpt boken?

har letat som en toka efter den!



Kram Johanna

2008-11-06 @ 14:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0